NOU CD DELS ALUMNES DEL CONSERVATORI DE BADALONA

Nou cd dels Alumnes de Guitarra del Conservatori

Tenim el plaer d’anunciar-vos que el Conservatori de Badalona ha publicat el Cd “Per molts ‘punts’ i seguit”, protagonitzat pels alumnes de Guitarra. En aquest enregistrament podreu escoltar obres d’Antonio Lauro, Francis Kleynjans, Ferran Sors, Leo Brouwer, Vicenç Mayol. etc. a càrrec els alumnes Jiujiu Wu, Andrés Landívar, Gerard Manero, Darío Escudero, Clara Mallat, Ainhoa Floriani, Clara Subiràs, Lorena Mendoza i dels grups de cambra ‘Calderata de Guitarres’ i el Trio i el Quintet de guitarres de Grau Professional, dirigits pels professors María José Santos i Vicenç Mayol, que també s’ha ocupat del procés d’enregistrament. El disseny del Cd ha estat confeccionat de manera desinteressada per l’Ernest Mayol. Felicitats a tots ells!