Josep Borràs i Roca es disposa a fer el relleu en la direcció del Conservatori, substituint a Jaume Cortadellas que ha estat en el càrrec 8 anys.
Benvingut!!

Josep Borràs és professor de fagot històric
Es va formar a Barcelona i a la Musik Akademie de Basilea (Suïssa) i també és doctor en Musicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Ha estat professor del Conservatori de Badalona des del 1985 fins al 2008 i director de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) durant els darrers 10 anys, centre en el que és professor de fagot i on ha estat també cap del departament de Música Antiga. També ha exercit la docència a la Schola Cantorum de Basilea.
És membre dels grups Hesperion XXI i La Capella Reial (Dir. Jordi Savall) i va formar part com a fagot solista de la prestigiosa orquestra de Cambra Teatre Lliure de Barcelona.
A part de la seva activitat com a intèrpret, també realitza una tasca permanent de recerca en concretament en la vessant de l’organologia dels instruments de vent i la seva relació amb la música vocal. Ha rparticipat en nombrosos enregistraments discogràfics (en els que ha obtingut diversos premis) i ha impartit conferències i classes magistrals en diversos centres internacionals. És membre de la Societat Catalana de Musicologia.