CONCERT DE MÚSICA ANTIGA AL MONESTIR DE SANT JERONI DE LA MURTRA
El Conservatori Professional de Música de Badalona organitza, dins del marc del Curs de Música Antiga de Badalona, un concert al Monestir de Sant Jeroni de la Murtra conjuntament amb el grup de gran projecció “Dichos Diabolos” i el reconegut músic i director Josep Cabré.
El concert, titulat “Llum de mar”, se centrarà en la música d’autors hispànics del segle XVII i s’evidenciaran les sonoritats més característiques d’aquest període en el context de la música vocal i instrumental: combinacions de vent (xeremies, cornetes, baixons) i de corda (violins i violes d’arc) en diàleg coral amb les veus.
El concert, que comptarà amb la participació dels alumnes del taller d’interpretació del Curs de Música Antiga de Badalona i el Cor Jove del Conservatori, tindrà lloc el pròxim 20 d’octubre a les 19.00h (gratuït).
La vetllada és també una gran oportunitat per visitar el Monestir de Sant Jeroni de la Murtra, paratge de gran interès patrimonial de la ciutat.