El curs 2020-2021 el Conservatori de Badalona oferirà de nou, l’especialitat d’orgue en el grau Professional. Això significa que podran accedir-hi estudiants d’aquest àmbit com a instrument principal o complementari.

Des de la seva fundació  el Conservatori havia ofert aquesta especialitat de la mà de Montserrat Torrent i més tard d’en Francesc Pi i en aquests moments el professor serà David Malet.

Les classes d’orgue es faran a l’església de Santa Maria de Badalona, en un instrument molt complert i de gran valor patrimonial construït a finals de la dècada  dels anys 70 per Gabriel Blancafort i que porta el nom de Montserrat Torrent.

Amb aquesta iniciativa conjunta del Conservatori i l’església de Santa Maria, es pretén recuperar l’interès per aquest instrument i dinamitzar-ne el seu ús.