Carregant Esdeveniments

L’exalumne de violí del Conservatori Lia Manchón, acompanyada de Daniel Vidal, piano oferiran un concert dins del Cicle Co&Co, en el que un exalumne troba un estudiant del Conservatori.

La violinista Marta Roca, conversarà amb Lia Manchón i tocarà una peça abans del concert de la Lia Manchón i el Daniel Vidal.

– Sonata n1 op.11 de Paul Hindemith
– Sonata n3 op.108 de Johannes Brahms

Duo Korczak

El Duo Korczak és una formació molt jove integrada per la violinista Lia Manchón Martínez i el pianista Daniel Vidal Mialoviez. Van començar a tocar junts sota la supervisió del professor i gran pianista Pierre Réach al Setembre de 2017 i en poc temps es van sentir còmodes l’un amb l’altre de tal forma que van decidir crear aquest projecte junts. Més tard van continuar el procés amb el violinista Abel Tomàs i el cellista Arnau Tomàs, membres del Quartet Casals. Han tingut el plaer de ser escoltats també per la violinista Vera Martínez Mehner i el pianista Denis Losev. Actualment estudien amb el pianista Kennedy Moretti. Malgrat el poc temps que toquen junts, ja han tingut l’oportunitat de tocar a sales tan importants com la Sala 4 de l’Auditori de Barcelona i a la Fundació Juan March a Madrid.

Lia Manchón Martínez nascuda a Badalona el 15 d’Octubre de 1996. Va començar els seus estudis de música als cinc anys al Conservatori de Badalona, descobrint el violí a l’edat de 7 anys amb la professora Montserrat Vila i el piano amb 9 anys amb la professora Helena Carreras. Més tard va continuar els estudis de violí amb la professora Marta García i el professor Ricardo Martínez del Fresno, amb qui va acabar els estudis de Grau Professional amb les màximes qualificacions. L’any 2018 va acabar els estudis de Grau Superior a l’ESMUC amb Matrícula d’Honor amb la violinista Vera Martínez-Mehner. Absorvint, d’altra banda un excel·lent nivel de piano amb el pianista Jean-François Dichamp. Ha rebut classes de violí d’Alexander Koshvanets, Abel Tomàs Realp, Sergey i Savva Fatkulin, Agustín Leon-Ara, Montserrat Cervera, Latica Honda-Rossenberg, Helena Satué i Aleksandar Krapovski. Ha tingut l’oportunitat de treballar el piano també amb la professora Anna Arumí, i els pianistes Rafael Salinas i Xavier Barbeta. Ha tingut el privilegi d’estudiar música de cambra a Barcelona sota la supervisió del Quartet Casals i dels grans pianistes Kennedy Moretti, Denis Losev i Pierre Réach i a Moscú amb Olga Igorevna Kondratieva durant un intercanvi amb la Gnessin Academy. Va ser membre de la JONC durant dos anys consecutius on va rebre classes del Quartet Qvixote. També ha col·laborat amb la OBC (Orquestra Sinfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya) en dues ocasions.

Daniel Vidal Mialoviez, nascut a Barcelona el 2 de maig de 1998, va començar els seus estudis de música amb una professora particular als deu anys. Més tard es va mudar a Calella de Mar, on va estudiar un any de piano, llenguatge musical i cor a l’escola de música Can Salom. Després va continuar els seus estudis de piano a l’Oriol Martorell amb la professora de piano Maria Gorina. Actualment estudia a l’ESMUC amb el professor i pianista actiu Denis Losev. Ha rebut classes magistrals dels pianistes Daniel Ligorio, Adolf Pla, Jean François-Dichamp i del compositor i director d’orquestra Salvador Brotons. Ha estudiat música de cambra amb Mireia Martí, Xavier Pardo, Mercè Hervada, Meritxell Gumà, Maria Gorina, Lourdes Pérez Molina, Pierre Réach, Kennedy Moretti, Arnau i Abel Tomàs, Francesc Poyato i Alan Branch. També ha participat durant cinc anys successius en els cursos intensius d’estiu de metodologia IEM on ha rebut classes dels professors Juan Manuel Cisneros, Emilio Molina, Carles Marigó i d’altres. En aquests va aprendre a improvisar en tots els estils de l’àmbit de la música clàssica i contemporània en general (2014), i en els de Bach, Mozart, Beethoven i Schubert en particular (2015-2018).