IV CONCUS INTERNACIONAL DE COMPOSICIÓ «MARÍA DE PABLOS»
Felicitem a la professora de guitarra Maria Camahort que recentment a guanyat un premi de composició al IV Concurso Internacional de Composición María de Pablos
Primer premi Maria Camahort, guitarrista i professora del #conservatoribadalona, Segon premi i premi del Público «Barrio de Santa Eulalia» Maria De Frutos Jimeno i Tercer premi Sílvia Llanas Rich.
Enhorabona Maria!!!
