Carregant Esdeveniments

El Museu de la Música de Barcelona és una institució única en el món i es fonamenta en les col·leccions d’instruments, que ja vénen de la primera Exposició Universal del 1889.

Destaca per sobre de tot el conjunt de guitarres històriques i algunes d’elles d’artistes com Emili Pujol o Miquel Llobet amb un recorregut que arriba als instruments més actuals que incorporen les noves tecnologies.

També conté el fons i llegats de compositors com Enric Granados, Isaac Albèniz i Frederic Mompou o entitats com Ars Musicae o Grup Phonos.

El director del Conservatori, Pep Borràs, és en la actualitat assessor científic del Museu i per aquest motiu vol compartir la seva àrea de coneixement amb la Comunitat Educativa de Badalona.

Inscripcions a secretaria.