2n Cicle de Concerts JA ÉS DIJOUS!

BON ANY  reprenem dijous 21 de gener!

El cicle comptarà amb totes les mesures de seguretat per la COVID-19. Hi haurà una limitació de l’aforament, distància entre cadires, ventilació, i caldrà RESERVA d’ENTRADES (gratuïtes) anticipadament.

#laculturaéssegura!

Us hi esperem!

Programació 1r TRIMESTRE

26 de novembre NEXUS PIANO DUO

3 de desembre TRIO VIVO

10 de desembre NAISA DUO

17 de desembre USKO ENSEMBLE

El patronat de la Música de Badalona (l’Escola de Música Moderna i el Conservatori Professional de Música), ofereix una temporada estable de concerts gratuïts per a tots els públics com a retorn a la ciutat per la confiança dipositada durant aquests anys.
Després de l’èxit del cicle “PER FI ÉS DILLUNS!” (EMMB), el Conservatori se suma a la iniciativa i organitza també el seu cicle, “JA ÉS DIJOUS!”.
D’aquesta manera, els dilluns i dijous, a les 20.00h els veïns de Badalona podran gaudir de concerts als espais de l’EMMB i del CPM.
La programació “JA ÉS DIJOUS!” del Conservatori vol donar cabuda als artistes de la casa, recuperar ex-alumnes i convidar a professionals de reconeguda trajectòria amb concerts accessibles i formats innovadors.
Hi haurà formacions de cambra i solistes en un espai com l’Auditori, adient per aquest tipus de formacions i dissenyat per a gaudir d’una acústica apropiada per escoltar música.
Complementant alguns concerts, el Conservatori programarà classes magistrals i sessions explicatives abans dels concerts. D’aquesta manera es vol compartir l’oferta formativa del Centre tant pels estudiants del Conservatori com per a la població en general.
L’oferta, pensada pel públic badaloní, és una oportunitat per a descobrir músiques i músics i obrir el Conservatori, amb el seu Auditori per a contribuir a la oferta cultural de la ciutat.

Interessats en actuar al Cicle “JA ÉS DIJOUS!”, si us plau, ompliu el següent formulari: SOL.LICITUD d’actuació al Cicle “JA ÉS DIJOUS!”