NOVETATS COVID

Segons les noves mesures emeses pel PROCICAT, en la resolució SLT/275/2021 a partir del dilluns dia 8 de febrer  les classes d’Iniciació i nivell elemental es reprendran  de manera presencial  amb  els mateixos horaris de l’inici de curs i sense restriccions de nombre d’alumnes a les aules de llenguatge musical.

NIVELL ELEMENTAL      TOTES LES CLASSES ES REPRENEN AMB NORMALITAT

GRAU PROFESSIONAL      TOTES LES CLASSES CONTINUEN AMB NORMALITAT

Segueixen ajornades les audicions i els concerts previstos fins nou avís.

Aquestes mesures tenen vigència des del dilluns 11 de gener fins a nou avís. Qualsevol canvi us serà comunicat immediatament. Estem en contacte permanent amb el Departament d’Educació, l’Associació Catalana de Conservatoris i l’Associació Catalana d’Escoles de Música.

Esperem ben aviat poder tornar a compartir música amb tots vosaltres perquè estem convençuts que la cultura és segura!

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Horari de secretaria telefònica d’atenció al públic:

Dilluns a divendres de 10h-13h i de 16h-19h, tel. 933893957

Si voleu concertar cita prèvia heu de demanar-ho per mail a : secretaria@conservatoribdn.cat