Noves mesures excepcionals a partir del dilluns 23 de novembre

NIVELL ELEMENTAL

Llenguatge musical:

Les classes de llenguatge seran en grups de màxim 6 alumnes, tal i com diu la normativa, i dins l’horari habitual. El Departament de llenguatge musical organitzarà les sessions per tal de poder complir amb la normativa i facilitar la presencialitat.

Classes d’instrument:

Les classes d’instrument dels alumnes d’Iniciació i 1r, 2n i 3r i 4t curs d’elemental en principi es faran en l’horari i durada habitual.

GRAU PROFESSIONAL : TOTES LES CLASSES ES MANTENEN

Assignatures ajornades: assignatures optatives de cap de setmana (música antiga, música i cinema i repertori pianístic).
L’Orquestrada queda ajornada (estava previst l’inici de l’activitat divendres dia 6 de novembre).

Qualsevol canvi us serà comunicat immediatament. Estem en contacte permanent amb el Departament d’Educació, l’Associació Catalana de Conservatoris i l’Associació Catalana d’Escoles de Música.

Esperem ben aviat poder tornar a compartir música amb tots vosaltres perquè estem convençuts que la cultura és segura!

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Horari de secretaria telefònica d’atenció al públic:

Dilluns a divendres de 10h-13h i de 16h-19h, tel. 933893957

Si voleu concertar cita prèvia heu de demanar-ho per mail a : secretaria@conservatoribdn.cat