1er CURS D’ESTIU PER A INSTRUMENTISTES DE VENT

El Departament de vent del Conservatori Professional de Música de Badalona organitza un curs d’estiu orientat a alumnes de vent de: trompa, clarinet, oboè, fagot, trompeta, saxo, trombó, flauta travessera i flauta de bec, que hagin cursat estudis de música de 1er a 4rt de nivell elemental o de 1er de grau professional. Durant aquest curs es prioritzarà fer música en conjunt, orquestrada, tallers de creativitat, improvisació, audicions i jocs musicals.

Places limitades. En cas d’estar complert s’obrirà una llista d’espera.

Dates: De dilluns 28 de Juny a divendres 2 de Juliol de 2021. El Concert de cloenda serà el divendres dia 2 de Juliol a les 13 h.

Lloc: Conservatori Professional de Música de Badalona. C/ Pare Claret 2. Badalona. Tel. 933893957

Horari: De dilluns a divendres matins de 10 a 13 h.

Instruments: trompa, clarinet, oboè, fagot, trompeta, saxo, trombó, flauta travessera i flauta de bec.

Edats: de 8 a 16 anys (els alumnes han d’haver cursat com a mínim el primer curs d’instrument)

Preu:
110 Euros. Alumnes del Conservatori de Musica de Badalona. L’import del curs es girarà per domicilició bancària la primera setmana de juliol.

132 Euros. Alumnes de fora del Conservatori cal que feu una transferència bancària, en aquest PDF teniu les instruccions.

Inscripció:

Abans del 18 de Juny a la web del Conservatori. Omplint el següent FORMULARI

El llistat definitiu d’alumnes admesos sortirà el 22 de Juny.