CURS D’ESTIU PER A INSTRUMENTISTES DE CORDA

El Departament de Corda del Conservatori Professional de Música de Badalona organitza un curs d’estiu orientat a alumnes de Violí, Viola, Violoncel i Contrabaix que cursin estudis de nivell Elemental o Grau Professional. Durant aquest curs es realitzaran activitats complementàries a l’estudi de l’instrument: Música de Cambra, Orquestra, Tallers de creativitat i improvisació, Audicions, Jocs Musicals, etc.

Aquest curs forma part de les assignatures optatives de Grau Professional  per tant es prioritzarà la inscripció  d’aquest alumnes i també està obert a alumnes externs d’altres centres.

Places limitades.  En cas d’estar complert s’obrirà una llista d’espera.

Dates:  De dilluns 27 de Juny a divendres 1 de Juliol de 2022. El Concert de cloenda serà el divendres dia 1 de Juliol a les 13 h.

Lloc:  Conservatori Professional de Música de Badalona. C/ Pare Claret 2. Badalona. Tel. 933893957

Horari: De dilluns a divendres matins de 10 a 13 h.

Instruments: Violí, Viola, Violoncel i Contrabaix.

Edats: de 8 a 16 anys (els alumnes han d’haver cursat  com a mínim 1 curs d’instrument)

Preu:

110 Euros. Alumnes del Conservatori de Musica de Badalona. L’import del curs es girarà per domicilició bancària la primera setmana de juliol.

132 Euros. Alumnes de fora del Conservatori cal que feu una transferència bancària, en aquest PDF trobareu les instruccions.

Inscripció:

Abans del 18 de Juny a la web del Conservatori. Omplint el següent  FORMULARI

El llistat definitiu d’alumnes admesos sortirà el 20 de Juny de 2022.