CARLOS ROJO, compositor

ESTRENA ABSOLUTA de Μεταλλαγή

Carlos Rojo, compositor i exalumne del Conservatori de Badalona, va estrenar el passat diumenge 21 de novembre l’obra Μεταλλαγή (Metallagē), obra per encàrrec del grup Neopercusión, dins del Festival Madrid Actual 2021. L’obra s’emmarca dins del projecte “Marimba líquida” del director artístic i solista de l’Orquestra Nacional d’Espanya Juanjo Guillem. L’estrena absoluta de Μεταλλαγή (Metallagē) de Carlos Rojo, sota la interpretació del grup Neopercusión, màxima referència estatal en la percussió contemporània. Juanjo Guillem, director artístic del grup i solista de l’Orquestra Nacional d’Espanya, ha estat el responsable de realitzar aquest encàrrec que s’emmarca dins del seu projecte “Marimba líquida”. Aquest projecte de recerca consisteix en una exploració tímbrica de la marimba per al qual Juanjo Guillem està realitzant encàrrecs a diferents compositors de l’escena actual. L’obra està inspirada en el Timeo de Plató, evocant les descripcions de metamorfosis que trobem en el text. La creació de l’obra ha estat secundada pel Departament de Cultura de la Generalitat.

Podeu consultar tota la informació a la web www.carlosrojodiaz.com