CONCERTS DE NADAL

Dimarts 21 de desembre 20h  al TEATRE PRINCIPAL

Diverses formacions de l’alumnat més jove del Conservatori us conviden a escoltar música en formats diversos del repertori de G.H. Händel, W.A. Mozart, A. Hovhanness, R. Sugar i L.W. Beethoven. Veniu a copsar l’energia dels compositors clàssics amb els joves intèrprets!

Orquestra Jove. Ricardo Martínez del Fresno, director
Quartet de corda
Octet de vent

descarregat el PROGRAMA

RESERVA d’ENTRADES

CONCERTS DE NADAL AL DECUMANUS. Museu de Badalona

Arriba el ja tradicional concert de Nadal del Museu de la mà del Conservatori Professional de Música de Badalona i de l’Escola de Música Moderna de Badalona.
Rebrem les festes nadalenques en el marc incomparable de la ciutat romana de Baetulo. Enguany comptarem amb el Cor de Cambra i el Quartet de Corda del Conservatori de Badalona que, amb la participació del combo de l’Escola de Música Moderna de Badalona, ens oferiran un repertori de nadales clàssiques, tradicionals i modernes, amb obres que van des del classicisme fins als nostres dies.

Cor de Cambra del Conservatori
Quartet de Corda
Combo de l’EMMB
Meritxell Puig, piano