EL COR  JOVE A L’EUROTREFF23

El Cor Jove del Conservatori de Badalona ha estat escollit per participar al Festival de Cors Joves Eurotreff 2023 a la ciutat alemanya de Wolfenbüttel del 6 al 10 de setembre del 2023. L’EUROTREFF és un festival internacional de cors infantils i juvenils, que se celebra cada dos anys a Wolfenbüttel des de 1989. El festival 2023 té el lema “Aufbruch”. Cada any hi participen més de 20 cors de tot el mon. Que són seleccionats a partir d’enregistraments. Durant el festival cada cor participa en diversos concerts, així com en un Taller temàtic a càrrec de reconeguts/des directors/es internacionals.
És una magnífica ocasió per treballar repertori del nostre país i poder-lo presentar i compartir en un escenari internacional. També una gran experiència de formació pels nostres alumnes alhora de compartir taller i treball amb altres cors de tradicions tant diferents.
En el Festival el Cor Jove participarà en 5 concerts i en un taller coral on treballarem conjuntament amb 3 cors més.

Més informació del Festival: www.amj-musik.de
Arbeitskreis Musik in der Jugend (AMJ)

BON VIATGE!!!!