Jornada de les Arts 2024 a Badalona

El 27 de febrer es realitza la Jornada de les Arts, un esdeveniment per a conèixer l’oferta d’estudis artístics de la ciutat. Hi participaran gairebé 400 alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat de diferents centres d’educació secundària de Badalona. Tot l’alumnat gaudirà d’activitats relacionades amb la música, dansa, arts escèniques i plàstiques organitzades pels centres de la ciutat.
El Conservatori de Música de Badalona i l’Escola de Música Moderna hi participen amb dos tallers: TOT SONA ((Xavi Lozano) i DESPERTA SONS (Ernest Martínez)

També hi col·laboren l’Ajuntament de Badalona, les escoles de dansa Danzalona, Assaig, Still, Maria Yudes, l’Escola d’Art Pau Gargallo i l’Institut Eugeni d’Ors.

#conservatoridebadalona EMMB Escola de Música Moderna de Badalona Xavi Lozano Palay IES “EUGENI D’ORS”-Badalona Escola d’Art Pau Gargallo de Badalona