Josep Soler i Sardà (1935-2022)

Amb molta tristesa i dolor us hem de comunicar la mort de Josep Soler, primer director del Conservatori Professional de Badalona als 87 anys. El decés ha estat aquesta matinada a l’Hospital Clínic de Barcelona.

En nom de tota la comunitat educativa del Conservatori volem manifestar el més gran reconeixement a la persona que va fer del nostre centre autèntic referent de qualitat educativa des de 1980 fins a les generacions actuals. Integritat, altruisme, llibertat, saviesa i consciència varen ser les eines que en Josep Soler va articular per a dur a terme aquest gran projecte personal i de ciutat.

Badalona i tots nosaltres li devem molt i sempre el tindrem present, juntament amb el seu llegat com a gran compositor i filòsof.

Gràcies, Josep.

Descansa en pau.

Recull d’articles:

Revista Musical Catalana

El mestre de la generositat, l’humanisme i la memòria