TALLER DE MÚSICA ELECTRÒNICA ÀLEX MARTÍN

Àlex Martin va fer un taller al Conservatori el passat dissabte 19 de juny. Aquest taller va ser sobre la Maschine, un programa i control·lador midi de Native Instruments que ha revolucionat el treball amb la música electrònica en els darrers 10 anys. El taller va estar adreçat als alumnes de les assignatures optatives de Música i noves tecnologies i d’Introducció a les tècniques de Gravació del Conservatori juntament amb els alumnes d’Informàtica musical de l’EMMB.
L’Àlex Martín és un dels pioners de la música electrònica a Espanya. Va actuar a la primera edició del Festival Sónar i ha publicat nombrosos treballs discogràfics.
El taller va ser un éxit de participació. I més si tenim en compte que es va fer el dissabte al matí després de la festa de graduació de molts instituts, amb molts alumnes que tot i dormir menys de 4 hores no es van voler perdre l’activitat.