Rêves intactes 1 de Philippe Vallet

Imatge d’un assaig de Rêves intactes 1

Tenim el goig d’anunciar-vos que ja consta en el Catàleg del Conservatori l’obra del Philippe Vallet, Rêves intactes 1. Aquesta va ser una de les peces interpretades en el Concert d’inauguració del Patronat de la Música de Badalona, corresponent al curs 2020-21.

En Phillippe, a banda de ser el professor de oboè i cambra del nostre Conservatori, també és un actiu compositor amb una àmplia obra de cambra. La peça que ens ocupa va ser pensada inicialment com a trio i progressivament es va ampliar fins a la formació definitiva: 2 flautes, oboè, clarinet, clarinet baix, fagot i piano. La música de Rêves sona molt original, tot i incloure algunes reminiscències del flamenc, i a la vegada entenedora.

Esperem que els Rêves 2 no es facin esperar!

A sota trobareu un enllaç a l’enregistrament de l’obra el dia de la inauguració (a partir del 3’26).