TROBADA D’ALUMNES DE CLAVE A L’ESMUC

El dissabte 13 d’abril e va celebrar una nova edició de la trobada anual de clavicèmbals dels conservatoris i escoles de música de Catalunya. La jornada va comptar amb diverses activitats, classes col·lectives i xerrades per a famílies que es duran a terme al llarg del dia. A través del diàleg, la convivència i el contacte entre el professorat i alumnat, la finalitat de l’encontre és la de conèixer i compartir idees que giren al voltant de l’instrument.

La trobada va oferir un concert final conjunt amb la participació de l’alumnat assistent i es farà a la Sala d’Orquestra de l’ESMUC. Els Conservatoris que van  participar en aquesta edició van ser: el Conservatori de Barcelona, Terrassa, Granollers, Badalona, l’Oriol Martorell i l’Escola Can Ponsic.