Carregant Esdeveniments

La comunitat educativa del Conservatori celebra el nou curs amb un concert de contrastos i amb la participació d’estudiants, exalumnes i professors.

El concert s’iniciarà amb una fanfarria del Grup de Metall del Conservatori com a mostra de l’energia que necessitem de cara el curs.

El nou director del Conservatori, Josep Borràs ens adreçarà una salutació de benvinguda.

Comptarem amb la participació d’un grup d’alumnes del CEIP Josep Boada del Projecte Badacordes.

L’alumne de piano Guillem León, que va acabar els estudis el curs passat (2017-18) amb Premi d’honor, interpretarà Les danses argentines d’Alberto Ginastera.

Tres professors que s’han incorporat aquest curs en el departament de corda: Daniel Cubero, Heriberto Fontseca i Joan Antoni Pich, juntament amb Ricardo Martínez del Fresno (viola), tocaran el Quintet  núm. 7 de Luigi Bocherini per a guitarra amb Maria Camahort.

L’Aula de Cant i el Cor del Conservatori interpretarà dues àries de l’òpera Don Pasquale de Gaetano Donizetti, amb Dani Barroso, Ana Arias i Marc Majó acompanyats en el piano per Astrid Steinschaden.

Aquesta producció de l’òpera Don Pasquale (per la compañía Sull’Aria del Conservatori), ja es va posar en marxa el curs passat i aquest any es presentarà al Teatre Zorrilla en coordinació amb els Serveis Educatius adreçada als instituts de Badalona.

I per  finalitzar, el Combo de l’Escola Moderna, tocarà dos temes de Nelson i McBride.

Atenció! De cara a facilitar la participació dels esudiants i de la comunitat esducativa les classes finalitzaràn a les 19.30h.

Ens hi trobem!