Carregant Esdeveniments

L’esclat del trio amb piano

Baetulo Ensemble

Montserrat Altemir, violí
Aldebaran Garrido, viola
Felix Zimmerman, violoncel
Moritz Mögel, piano

La violinista badalonina Montserrat Altemir, exalumne del Conservatori ens visita amb el seu grup de cambra gestat a Essen i format per joves instrumentistes que en l’actualitat compaginen la seva carrera concertística amb la docència.

PROGRAMA:

Trio de corda Serenade en Do major Op.10 de Ernő Dohnányi

Marcia/ Romanza/ Scherzo/ Tema con variazioni/ Rondo

Trio amb piano en re menor Nr. 1 Op. 49 de Felix Mendelssohn

I. Molto Allegro agitato
II. Andante con molto tranquillo
III. Scherzo. Leggiero e vivace
IV. Finale. Allegro assai appassionato

Quartet amb piano “Recóndita Armonía” de Xavier Montsalvatge

Andante sostenuto

ENTRADA LLIURE

El Baetulo Ensemble és un projecte format a Essen (Alemanya) al 2020 gràcies a les beques del ministeri de cultura alemany per ajudar a músics professionals, que degut a la pandèmia es van veure obligats a deixar la vida concertística durant més d’un any. Els seus integrants han estat formats a diverses universitats alemanyes com la Folkwang Universität der Künste, la Robert Schumann Hochschule Düsseldorf i la HfM Hanns Eisler Berlin. També participen regularment o han estat membres de formacions orquestrals com Essener Philharmoniker, Hamburger Philharmoniker, Bochumer Symphoniker, Neue Philharmonie Westfalen, Sinfonieorchester Wuppertal, Mahler Chamber Orchester, Dortmunder Philharmoniker, l’Arte del Mondo, Neue Hofkapelle Osnabrück, Orquesta de Euskadi entre d’altres. Actualment compaginen la seva carrera concertística amb la docència a diferents escoles de música i conservatoris com la Städtische Musikschule Gelsenkirchen, Städtische Musikschule Hamm o la Werdener Musikschule.