Aquest esdeveniment ja ha passat.

L’exalumna del Conservatori Eulàlia Fantova i l’exprofessor de clave Jordi Reguant, ens ofereixen un concert de música antiga.

Vos mespris                                 Saint Lambert. (…1700…)
Petit Sein                                      François le Fegueux (…1617…)
Quel sguardo sdegnosetto        Claudio Monteverdi (1567-1643)
Sì dolce è ‘l tormento                 Claudio Monteverdi

Un juguetico de fuego               Cancionero de musica colonial
Peinandose estaba un olmo     Juan Hidalgo (1614-1685)
Dulce tiranía                               Jaume de la Te i Sagau (1684-1736)
Tanta copia de hermosura       Manuscrit Contarini de Tonos Humanos
Tened parad                                Juan Hidalgo

EULÀLIA FANTOVA

Mezzo soprano nascuda a Badalona. Comença els seus estudis musicals en l’especialitat de piano. Més endavant s’especialitza en cant i es gradua a l’Escola Superior de Música de Catalunya amb Matrícula d’Honor formant-se amb Mireia Pintó, Lambert Climent, Richard Levitt i Carlos Mena

En aquests darrers anys ha realitzat produccions amb la Capella Reial, dirigida per Jordi Savall, l’ABO&C dirigit per Ton Koopman, el Cor de Cambra del Palau de la Música dirigit per Simon Halsey, La Xantria dirigida per Pere Lluís Biosca, l’Orquestra Barroca de Sevilla dirigida per Enrico Onofri amb els que ha enregistrat un àlbum dedicat a Pedro Rabassa i guanyador del premi FestClásica 2011, el Conjunt de Violes In Nomine dirigits per Sergi Casademunt, L’armonia degli Affetti dirigit per Alessandro Urbano I l’Ensemble Ars Nova dirigit per Mireia Barrera.

Desde el 2015 un espectacle amb la Fura dels Baus anomenat Free Bach, una reinterpretació de la Bauernkantate del mateix compositor. Representat nombroses vegades per tot l’estat Espanyol i recentement a Croàcia.

Actualment és membre actiu del Octet Francesc Valls dirigit per Pere Lluís Biosca, residents a la catedral de Barcelona I a la Sagrada Família, grup que se centra en la interpretació de la polifonia religiosa de totes les èpoques. Amb aquesta formació ha executat durant deu anys el drama litúrgic escenificat de la Sibil.la i n’ha fet un enregistrament per Columna Música.

Ha enregistrat les veus de la pel.lícula “Quien Te Cantarà” de Carlos Vermut i banda Sonora d’Alberto Iglesias.

També treballa en projectes personals; amb el tiorbista Ferran Pisà fent repertoris dels S.XVI i XVII i un duo amb el pianista Lluís Vidal especialitzat en música de cabaret del S.XX.

A més, ha obtingut les beques Anna Riera, Fundació Victòria dels Àngels, i la Beca Bach 2014.

En la seva vessant pedagògica ha estat professora convidada en el Joven Coro de Andalucia, ha impartit classes de tècnica a diversos cors com la Renaixença i el cor de la Diputació de Girona i és professor estable de l’Orfeo Català I de l’Escola de Música del Palau.

JORDI REGUANT

Premi d’Honor de clavicèmbal en el Conservatori Municipal de Barcelona, ha realitzat estudis de perfeccionament amb Alan Curtis, Bob van Asperen i Willem Jansen en el Conservatori de Toulouse.

Ha col.laborat amb orquestres i formacions diverses com “La Capella Reial”, “Concertino d’Amsterdam”, “Dresdner Barocksolisten”, “Orquestra de Cambra del Teatre Lliure”, “Orquesta Sinfónica de la Comunidad de Madrid”, “Orquesta Sinfónica Ciudad de Granada”, “Cor i Orquestra de Cambra del Palau de la Música, “Orquestra Simfònica del Teatre del Liceu”, entre d’altres, amb repertori de Concerts de clave de Bach (1, 2, 3 i 4 claves), Concerts de Haydn, Falla, Poulenc, Henze, i amb directors i intèrprets com: Jordi Savall, Pierre Caó, Ros Marbà, Alain Marion, J. P. Rampal, Willem Jansen, Paul Dombrech, Gustav Leonhardt, Wilbert Hazelzet, Christopher Hogwood,….

Ha col·laborat com a solista amb la Orquestra Simfònica de Granada interpretant el Concerto de Falla i el Concert Campestre de Poulenc fent enregistrament per a RNE.

És fundador dels grups TURBA MUSICI (medieval) i CAPELLA VIRELAI (renaixement espanyol) amb els que ha realitzat enregistraments discogràfics i radiofònics a T.V.E., T.V.3, Radio Nacional, Cat. Música, France Music, etc: -Cantigas Alfons X, -Autors catalans del XVIII-XIX amb un fortepiano original del Museu d’instruments de Barcelona, -C.D.I. (Història de la Música Espanyola), -Concerts per a dos clavecins del Pare A. Soler (*) amb Marju Vatsel, -Música en la Cort dels Reis Catòlics i Carles I, i -El Cançoner del Duc de Calàbria amb la Capella Virelai, -Gravació vídeo-clip per a la tv francesa sobre Trovadors.

Actualment exerceix la docència com a Professor de Clave, acompanyament i Música de Cambra al Conservatori de Terrassa.