El Trio Vivo està format per tres músics de formació clàssica i esperit inquiet que combinen la seva faceta d’instrumentistes amb la composició, la improvisació i el gust pels gèneres i formats musicals més diversos. Ens ofereixen un repertori amb composicions pròpies, versions de temes clàssics i contemporanis i sobretot moltes ganes de jugar, emocionar i fer gaudir el públic.

Carlos Montfort, multi-instrumentista, compositor i productor format al Conservatori del Liceu i al Berklee College of Music. Treballa amb l’artista Silvia Pérez Cruz i altres cantants com Elena Gadel o Lidia Pujol, de la qual ha estat productor del seu últim disc. Compon per a documentals, curtmetratges, videojocs i actua amb projectes propis com Clementina, Montfort o Trio Vivo.

Miquel Àngel Cordero, músic contrabaixista multidisciplinar -aprenent de tot i mestre de res-  amb experiència als escenaris acompanyant tot tipus d’artistes i formacions d’anomenada, Jazz, cantants, orquestres simfòniques, televisió… tot en àmbit nacional i internacional; més d’un centenar d’enregistraments discogràfics i música de cinema; i vint-i-cinc anys d’experiència docent tant a nivell professional con Superior en diversos Conservatoris.

Joan Antoni Pich, violoncel·lista format a Badalona, Madrid i Holanda, és un intèrpret actiu en els camps de la música de cambra, la música orquestral i especialment en l’àmbit de la música contemporània. També participa en diversos projectes relacionats amb la improvisació i la creació actual no clàssica. És professor de violoncel a l’IEA Oriol Martorell de Barcelona i des del curs 2018/2019 també del Conservatori de Badalona.