RESERVA d’ENTRADES

VIDALBA, trio de canyes

MINIATURES

Dolors Almirall, OBOÈ, és professora  al Conservatori d’Igualada.
Queralt Roca, CLARINET, professora de clarinet al Conservatori de Terrassa.
Lleonard Castelló, FAGOT, professor al Conservatori municipal de Barcelona.

Dolors Almirall, Queralt Roca i Lleonard Castelló han format el trio de canyes Vidalba desprès d’una dilatada trajectòria comuna en diverses formacions instrumentals; entre d’altres, han compartit projectes tan gratificants com “El poble del Vent i de Fusta” de l’Auditori de Barcelona i “Papageno i Cia” de la Fundació la Caixa.
La riquesa tímbrica de trio de canyes unida a la subtilesa i varietat del seu repertori ha estat determinant en la consolidació del trio de canyes Vidalba, que amb l’ànim de fer gaudir al màxim la música a tots els públics, programa en els seus concerts peces originals per a la formació al costat d’altres que, per les seves característiques i qualitat, haguessin pogut ser-ho.

Programa:

ERNESTO LECUONA, LA COMPARSA
JORDI LEON, DE CASA NOSTRA, 2a suite
ERWIN SCHULHOFF, DIVERTIMENT (Romanzero, Florida, Rondino-Finale)
LIBOR SÍMA, 4 MINIATURES