Carregant Esdeveniments

El músic i mag, (ex alumne del Conservatori) Guillem Bautista, actuarà en el cicle JA ÉS DIJOUS! .

Gaudirem d’un concert on la màgia i la música actuaran juntes i d’aprop.

A través de la música de Bach per a violoncel sol en Guillem ens transportarà al món de les il·lusions  i sensacions físiques.

Ell mateix ens diu ens diu: ” L’art es mesura pel que sents al fer-lo. M’agrada entendre l’art com un tot i on cada detall és imprescindible. Presento un espectacle amb Bach com a sostre i efectes màgics que l’envoltin”.

Actualment en Guillem Bautista està estudiant interpretació al Conservatori del Liceu i màgia i il·lusionisme. També col·labora en un projecte de cooperativa artística amb un espectacle que re-crea amb l’equip Play i és monitor de l’esplai Xirusplai.

“…m’encanta l’educació i xerrar amb l’equip de què i com incidim dins la transformació social. Contrast, mar, perseverància, en definitiva, Passió”.